Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Ніронович І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Ніронович І. Українська національна домінанта реклами у пресі східної Галичини 20 - 30 років XX століття / І. Ніронович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2022. - № 1. - С. 19-27. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Анексія Польщею західноукраїнських земель у 1919 р. та рішення Ради амбасадорів країн Антанти (14 березня 1923 р.) про передачу Галичини під юрисдикцію Другої Речі Посполитої створили специфічні особливості розвитку пресової реклами. Проаналізовано, охарактеризовано рекламні матеріали у часописах і журналах "Відродження", "Вогні", "Дзвіночок", "Дзвони", "Життя і Знання", "Кіно", "Світло і Тінь", "Світ дитини", "Учительське Слово" і "Шлях Нації". Обгрунтовано, що інтенсивність, тематика та зміст рекламної діяльності органічно пов'язані з суспільно-політичними, соціально-економічними та культурно-правовими процесами та ефективністю функціонування пресових видань. Показано, що реклама відіграє важливу роль щодо поліпшення розвитку різних галузей економіки, культури, мистецтва, побутових потреб людини та засобів масової комунікації. Наголошено: взаємозалежний позитивний вплив економіки, преси, реклами створюють потрібні передумови для розвитку життєдайного середовища. На підставі всебічного аналізу рекламних повідомлень розкрито психологічні засади національної домінанти пресової рекламної діяльності у Східній Галичині, узагальнено досвід рекламування у контексті морально-духовного та національного виховання, формування громадянсько-державницької свідомості, загальнолюдських гуманітарних цінностей, міжнаціональної взаємоповаги та толерантності. Охарактеризовано особливості реклами для всіх верств населення за фахом, віком і статтю: чоловіків, жінок, молоді, дітей і підлітків. Зосереджено увагу на ідеологічній концепції рекламних повідомлень в умовах бездержавності української нації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР331)6 + Ч612.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409:А:Журн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Ніронович І. Реклама у західноукраїнській пресі (1919-1939 рр.) : монографія / І. Ніронович; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ПАІС, 2023. - 359 c. - Бібліогр.: с. 155-170 - укp.Комплексно досліджено рекламу в західноукраїнській пресі, яка функціонувала на питомих українських етнонаціональних засадах. Охарактеризовано суспільно-політичні, соціально-економічні, культурно-ідеологічні процеси, які впливали на розвиток і становлення рекламної комунікації в ареалі Польської держави (1919 - 1939 рр.). Окреслено сутність української національної домінанти пресового рекламного дискурсу в умовах бездержавності. Розкрито функції, тематику, зміст реклами в контексті просвітницької пропаганди новітніх науково-технічних здобутків у галузях промислового і сільськогосподарського виробництва, досягнень у торгівлі, культурі, мистецтві, пресі, побуті. Обґрунтовано необхідність рекламної комунікації на засадах національної етнокультурної парадигми як засобу зміцнення українського солідаризму в умовах конкуренції з іноземними виробниками, формування у рекламодавців і споживачів рекламних повідомлень високих морально-духовних і світоглядно-національних цінностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА866984 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|